W związku z trwającą sytuacją epidemiczną, zaleceniami rządu i służb sanitarnych dotyczącymi zapobiegania rozprzestrzenianiu się koronawirusa COVID-19, od 25 maja br. Urząd wprowadził nowe zasady kontaktu z urzędem. Poniżej zamieszczamy cały komunikat:
Szanowni Państwo, w związku z utrzymującą się epidemią, w trosce o Państwa zdrowie, bezpieczeństwo, ale także mając na uwadze Państwa komfort, proponujemy trzy formy kontaktu z urzędem. Nadal, jeśli to możliwe, zachęcamy do unikania wizyt w siedzibie urzędu i skorzystania z obsługi telefonicznej, mejlowej lub za pośrednictwem systemu e-puap. W sytuacjach niecierpiących zwłoki udostępniamy dla Państwa drugi punkt podawczy na terenie Warszawy. Jeśli jednak sprawa wymaga bezpośredniej rozmowy, możliwa jest wizyta w urzędzie – wówczas prosimy o wcześniejsze umówienie się i zachowanie wszelkich środków ostrożności.
Kontakt z urzędem
Wszystkie sprawy nadal można załatwiać:
- telefonicznie – za pośrednictwem Infolinii Urzędu pod numerem (+48) 22 5979-100 lub dzwoniąc na jeden z numerów kontaktowych poszczególnych departamentów/ kancelarii/ delegatur
- elektronicznie – pisząc na adres Urzędu: urzad_marszalkowski@mazovia.pl lub bezpośrednio na adres email departamentu/ kancelarii/ delegatury (dane kontaktowe Urzędu: https://www.mazovia.pl/kontakt/dane-kontaktowe
- pocztą tradycyjną
- poprzez punkty podawcze – czynne od poniedziałku do piątku w godz. 8:00–16:00:
- ul. Jagiellońska 26
- ul. Skoczylasa 4
Wizyta w urzędzie
W sprawach wymagających bezpośredniego kontaktu będą Państwo:
- przyjmowani po wcześniejszym telefonicznym lub mailowym uzgodnieniu terminu spotkania z właściwym pracownikiem urzędu
- przyjmowani pojedynczo
- zobowiązani do dezynfekcji rąk, zakrycia ust i nosa oraz do zachowania wymaganego odstępu od innych osób
Zasady obsługi interesantów obowiązują do odwołania. Prosimy o Państwa zachowanie środków ostrożności i zrozumienie dla zaistniałej sytuacji.
Źródło: https://www.mazovia.pl/aktualnosci/art,8059,jak-zalatwic-sprawe-w-urzedzie-marszalkowskim.html